Javítottunk a tapadásérzeten az abroncs megmunkálásakor, hogy a versenyben azonnal megkezdhesse a körrekordok megdöntését, körről körre, széles üzemi tartományban.
Tapadásérzet a kanyarbejáraton
Az újonnan alkalmazott egyspirálos övkialakítás optimalizálja a HTSPC huzalrendszer hézagait, hogy optimális szinten tartsa a teljes futófelület merevségét.
Tapadás fékezéskor és gyorsításkor
Az érintkező felületre eső nagyobb nyomás nagyobb erőket generál kanyarodáskor alacsonyabb dőlésszög esetén, ami maximális tapadásérzetet ad féktávon. A súrlódási kör határainak kitolásával nagyobb vonóerő érhető el kigyorsításkor.
Következetesség
Az által, hogy a GP övszerkezetet alkalmaztuk a VMSB felett, optimális homogenitást értünk el az érintkező felület viselkedésében, a maximális következetességhez.
Széles üzemi tartomány
A kétféle anyagösszetétel lefedi a különféle nehézségű pályák és körülmények jelentette széles üzemi körülményeket.
Márka |
Bridgestone |
Gumitípus |
Supersport utcai |
Modellsorozat |
R 11 R |
Dimension |
150/60 R17 TL 66H hátsó kerék, M/C, Mischung Közepes |
Tyre width |
150 |
Tyre profile |
60 |
Construction type |
R |
A gumiabroncsok méretei |
17 |
Gumiabroncs-terhelési index |
66 |
Sebességindex |
(H) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Tömlő nélkül gumi |
M/C |
Igen |