Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben
Dunlop

Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.

Dunlop

Dunlop Grandtrek ST 1 215/60 R16 95H

Dunlop

Dunlop Grandtrek ST 1 215/60 R16 95H

Dunlop - Japánban gyártott, magas árfekvésű, minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
215/60 R16 95H 
elérhetőség:
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
H: Jóváhagyott akár 210 km/h
EAN:
4038526196842
Article Number:
R-115343
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
Az ügyfél értékelése:
(1)
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@autopink-shop.hu
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Price per item, Incl. VAT
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Az ügyfél értékelése
  • Technikai specifikációk

Minden évszakban ideális választás a kis- és közepes méretű szabadidő-autókhoz

  • Kimagasló stabilitás nagy sebességnél
  • Kiváló teljesítmény hóban és nedves úton
  • Alacsony zajszint

Fokozott stabilitás nagy sebességnél. A Grandtrek ST1 menetirányú barázdamintája az autópályán megszokott nagy sebességnél is jó stabilitást biztosít.

Kiváló teljesítmény hóban és nedves úton. Négyévszakos futófelület nagyméretű barázdákkal, amelyek segítik a víz és a latyak elvezetését

Alacsony zajszint. A gumiabroncson középen körbefutó kettős merev borda csökkenti az utastérben hallható zajt, ezáltal kényelmesebb, élvezhetőbb utazást tesz lehetővé.

A Dunlop Grandtrek ST1 négyévszakos gumiabroncs ideális választás a kis- és közepes méretű szabadidő-autókhoz.

Sportos négyévszakos gumi speciális multi-zóna-profillal: S-formájú vál blokkok az utcán való magas kényelemért, magas pozitív részes középső rész hatásos víz eltávolításért és egészen a vál részig található lemezek kiváló télen való húzóerőjért.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

GrandtrekST1 recenze pneumatik

Průměr na základě 14 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 12 907
24.01.2010 od Varga Pál
Az elõttem leírt tesztek miatt féltem megvásárolni ezt a gumit, de mivel raktáron csak ez volt így kénytelen voltam, kellemessen csalódtam, az én autómon bevált, eléggé szélsõséges idõjárási helyzetek uralkodtak az elmúlt hetekben, minden körülmény között jól viselkedett.
View more reviews
Márka Dunlop
Modellsorozat Grandtrek ST 1
Dimension 215/60 R16 95H
Tyre width 215
Tyre profile 60
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 16
Gumiabroncs-terhelési index 95
Sebességindex (H)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.